BlackScorpio

BlackScorpio

Wednesday, February 27, 2013

De si-ar putea unii cumpara un gram de creier...

Bine ar fi!!

Nene... prostia e eterna pentru unii... m-am convins de lucrul asta demult.Si cu toate astea, la fiecare idiot continuu sa ma minunez. De unde atata inteligenta acuta? N-o luati pe aratura cu interpretarile, ca nu se da nimeni Einstein aici. Dar ma uit in jurul meu si nu pricep o iota. Cum perdeaua mea sa fii chiar asa cioban fara gram d maniere.. Ia cum le-om mai gasi scuze si la prapaditii astia.N-au avut de unde invata? Poate, dar putin imi pasa mie. Chiar putin. De vazut vad bine, sa-si deschida dom'le ochii. Dar am vazut ca multi se nasc defecti, nu-i mai repara nici michidutza.. Dar ce traista lui Jerry (amicu` lui Tom) e asa greu sa fii politicos in ziua de azi?!?!?!?!?! Intrebarea mileniului.. care vine cu raspunsul, primeste Corvette-ul meu ala galben si sexy de sta cuminte acolo in galeria auto si-mi tot face cu ochiul , doar doar ma decid sa il cumpar! Eu pe prostii astia.. i-as pune pe toti intr-o barca, i-as avanta in larg si-as trimite un tsunami dupa ei, sa-i mangaie putin. Sau de-ar veni si i-ar rapi extraterestrii, as plange dupa ei cu pico-lacrimi sparte in nano-bucatele si iar impartite in micro-parti si asa mai departe. Cu alte cuvinte, infinit cu - in fata. Adica 0 (lacrimi). Hai ca oricum nu ma omor dupa mate. Mereu am urat-o.

Revenind la oile noastre clonate si rezultate in zombiutze.. Cui ii place sa asiste la show`uri interminabile de prostie nemarginita, destinatia: autobuz. Nu cumva sa cedeze locul bietei femei batrane, stau ei fraieri bine facuti sau ele Barbie in devenire, stau pe scaun si pierd vremea ca doar sunt prea tampiti ca sa isi ocupe timpul cu ceva util! (Stati linistiti, dragi cititori, babutzele canadiene sunt sofisticate pe langa cele din Ro.. no offense, stiti voi la care ma refer). Ideea era ca ti-ar fi si drag sa le cedezi locul. Dar ti-ai gasit, spune-i lui Bula pierdut in spatiu. Si pricepe el ce unde cand si cum. Daca stie sa-si scrie macar numele corect, n-o fi un specimen chiar complet esuat. Ha ce consolare. Dar cel mai mult imi plac gasculitzele. Ce drag mai le e sa vorbeasca. Mi-ar fi si mie drag de ele daca nu mi-ar sparge timpanul. Serios. Eu una intentionez sa-mi pastrez auzul, e chiar practic, zau asa. "Dar iata ies in cale/ Zece gashte mergand agale./ Si vorbesc, se sfatuiesc/ Urla de nebune, se inghiontesc." John in stanga, Mike in dreapta..barfe ultimul racnet, frate! wow daca nu le aflam, si muream!



Of si iar vai .. dar imi place cum se ineaca oamenii astia in mandrie. Ca nimeni altii. Cunosc persoane care ar avea motiv sa fie mandre, dar nu sunt. Si se gasesc puii astialalti de "Einstein" sa se umfle-n pene. He, ce ti-e si cu expresia "Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul". Doamne cat adevar! Eu....optimista defel, tot sper.. doar doar .. s-o gasi o solutie si la prostia asta. O injectie de neuroni ceva?? Somebody....s.....o.....s...... sau mai degraba, their souls... ca sunt condamnate bine. Tinerii astia saracii n-au habar ce vor de la viata, dar sunt experti in a-si etala prostia. Ei, macar stiu si ei sa faca ceva! Sa-si dea importanta, geniile mileniului.. poate ii si crede careva ca sunt si ei cineva.. Nici in vise. Apropo.. vise placute lor. Am plecat. Ma cheama datoria. Topor in mana dreapta, mitraliera-n stanga, si la vanat cu mine. Operatiunea "Eradicati prostii" a inceput. Urati-mi noroc.

(iunie 2008)

No comments:

Post a Comment